Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorden Ouden, J.N.
dc.contributor.authorVerkade, M.S.
dc.date.accessioned2015-02-23T18:01:14Z
dc.date.available2015-02-23T18:01:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19475
dc.description.abstractEen onderzoek naar de invloed van het weergeven van eigenschappen bij afbeeldingen op het associatieve vermogen van deelnemers aan de I-mapping methode, een methode voor identiteitsonderzoek.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent4054915
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMapping Identity. Een onderzoek naar de invloed van het weergeven van eigenschappen bij de afbeeldingen binnen de I-mapping methode van Van Diemen Communicatiemakelaars
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsIdentiteit, imago, afbeeldingen, creatief vermogen, associatie, organisatie
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record