Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLootsma, H.
dc.contributor.authorWubs, T.R.
dc.date.accessioned2015-02-17T18:01:05Z
dc.date.available2015-02-17T18:01:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19391
dc.description.abstractDe scriptie gaat over het Rijksmuseum in Amsterdam en het Boijmans van Beuningen in Rotterdam en hoe zij online inspelen op hun bezoekers. Welke middelen zij hiervoor gebruiken en hoe zij daarmee meer publiek proberen te trekken. Daarnaast wordt ook besproken of deze online middelen ook effect hebben op de hoeveelheid museumbezoekers.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent295040
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleOnline betrokken. Het Rijksmuseum in Amsterdam en het Boijmans van Beuningen in Rotterdam en hoe zij online inspelen op hun bezoekers.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsRijksmuseum; Amsterdam; Boijmans van Beuningen; Rotterdam; online; inspelen bezoekers; publiek trekken; effect; museumbezoekers
dc.subject.courseuuTaal- en cultuurstudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record