Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLelieveldt, Ph.
dc.contributor.authorHuisman, E.F.
dc.date.accessioned2015-01-24T18:00:51Z
dc.date.available2015-01-24T18:00:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19304
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent259625
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet Klassieke Concert Herzien Een nieuwe klassieke concertpraktijk: theorieën, strategieën en concepten van wetenschappers en nederlandse muziekprogrammeurs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsklassieke muziek, muziek, classical music, music, audience development, klassiek concert, concert, classical concert, vermittlung, kunstvermittlung, musikvermittlung, marketing, muziekmarketing, kunstmarketing,
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record