“Als eerste moet je natuurlijk nadenken waar je over wil schrijven”. Over de relatie tussen kennis van het schrijven en de tekstkwaliteit in groep 6 en 7 van het basisonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bergh, H. van den | |
dc.contributor.author | Wolters, S.E.S. | |
dc.date.accessioned | 2015-01-07T18:01:12Z | |
dc.date.available | 2015-01-07T18:01:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19250 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1084238 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | “Als eerste moet je natuurlijk nadenken waar je over wil schrijven”. Over de relatie tussen kennis van het schrijven en de tekstkwaliteit in groep 6 en 7 van het basisonderwijs | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur |