Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVuyk, C.M.
dc.contributor.advisorMinnaert, A.J.C.
dc.contributor.authorLay, P.
dc.date.accessioned2014-12-17T18:01:21Z
dc.date.available2014-12-17T18:01:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19136
dc.description.abstractHoe worden meubel- en modedesign ingezet als middel voor nation branding en welke elementen maken deze disciplines bruikbaar voor nation branding?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent539457
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDesign als nation branding. Hoe Dutch design de internationale marktpositie van Nederland kan verbeteren.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsdesign, meubel, mode, nation branding, cultuurbeleid, nationale identiteit
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record