Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWinnubst, dr. M.H.
dc.contributor.authorBouts, K.
dc.date.accessioned2014-12-16T18:02:56Z
dc.date.available2014-12-16T18:02:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19070
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent4787347
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.title"En mijn geld gaat zeker naar de directeur" - Een kwalitatief onderzoek naar de invloed van frames in campagneposters van ontwikkelingsorganisaties op de beeldvorming van Nederlandse jongeren over wereldwijde armoede
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbeeldvorming, framing, ontwikkelingssamenwerking, ontwikkelingssector, armoede
dc.subject.courseuuCommunicatie, beleid en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record