Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWilts, Dr. A.S.
dc.contributor.authorKapteijns, L.M.
dc.date.accessioned2014-12-16T18:02:52Z
dc.date.available2014-12-16T18:02:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19062
dc.description.abstractAan de hand van deze studie brengen we in kaart uit welke processen het collectieve leren precies bestaat. Dat doen we door te kijken naar het leerproces binnen een leergemeenschap in de praktijk, bekend als de ‘Universiteit’. Dit is een leergemeenschap waar iedereen welkom is en waaraan iedereen kan bijdragen. De ‘Universiteit’ biedt deze open, toegankelijke learning community de ruimte om workshops te hosten. Dat doen ze met succes, er zijn namelijk meerdere workshops per week. Aan de hand van dit onderzoek brengen we het collectieve leerproces van die workshops in kaart.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1155873
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCollectief leren in interactie
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLeren, Collectief leren, Kennisoverdracht, Psychologische veiligheid
dc.subject.courseuuCommunicatie, beleid en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record