Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGrimmelikhuijsen, S.G.
dc.contributor.authorHenken, M.C.
dc.date.accessioned2014-12-02T18:00:48Z
dc.date.available2014-12-02T18:00:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18995
dc.description.abstractDe doelstelling van het onderzoek is om te achterhalen in hoeverre ouders gebruik maken van transparantie binnen het voortgezet onderwijs middels de website van SchoolVenster en of deze transparantie kan bijdragen aan de horizontale verantwoording tussen de school en de ouder. Deze doelstelling resulteert in de volgende onderzoeksvraag: ‘In hoeverre draagt transparantie binnen het voortgezet onderwijs bij aan de horizontale verantwoording naar ouders?’ Met deze horizontale verantwoording wordt in dit onderzoek een tweezijdig proces bedoeld: er wordt nagegaan in hoeverre scholen het gesprek met ouders aangaan op basis van de gegevens van Vensters VO, maar ook vice versa.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1116033
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title‘Transparantie en horizontale verantwoording binnen het voortgezet onderwijs: two parts living apart together?’ Een verkennend onderzoek naar de relatie tussen transparantie binnen het voortgezet onderwijs middels SchoolVenster en het gebruik hiervan door ouders en scholen in het verantwoordingsproces
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstransparantie, verantwoording, horizontale verantwoording, SchoolVenster, ouders, schoolleiders, scholen, Schoolinfo
dc.subject.courseuuPubliek management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record