Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan der Roest, J.W.
dc.contributor.authorPermanand, N.O.
dc.date.accessioned2014-12-02T18:00:47Z
dc.date.available2014-12-02T18:00:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18993
dc.description.abstractUit kwantitatief onderzoek blijkt dat sponsoren (zakelijke relaties) van de BVO voornamelijk vanwege netwerkgerelateerde motieven aan de BVO verbonden zijn. In dit kwalitatieve onderzoek staat de BVO als netwerkplatform centraal en de manier waarop de BVO een verbindende rol kan spelen voor organisaties uit de regio door het netwerk van zakelijke relaties te faciliteren. Het biedt diepere inzichten in de sponsormotieven, het gebruik en de sponsorbeleving van zakelijke relaties van BVO's. Hiervoor zijn semigestructureerde interviews afgenomen met zowel BVO's als met zakelijke relaties.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1404761
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe BVO: een Broedplaats Voor Ontmoeting. Een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving van zakelijke relaties aan de Betaald Voetbal Organisatie als regionaal netwerkplatform.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsnetwerken; netwerkplatform; BVO; sponsoring; sponsorbeleving; sociaal kapitaal; bridging, regionale verbondenheid
dc.subject.courseuuSportbeleid en sportmanagement


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record