dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wijnen, F.N.K. | |
dc.contributor.advisor | Fortgens, C. | |
dc.contributor.author | Algoe, S. | |
dc.date.accessioned | 2014-11-26T18:01:21Z | |
dc.date.available | 2014-11-26T18:01:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18779 | |
dc.description.abstract | Een literatuuronderzoek naar methoden en aanpakken voor het onderwijzen van Engelse woordenschat op het voortgezet speciaal onderwijs aan leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 917251 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Engelse woordenschatonderwijs op het voortgezet speciaal onderwijs aan leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | TOS, vreemde talenonderwijs, woordenschatonderwijs, Engels | |
dc.subject.courseuu | Taal, Mens en Maatschappij | |