De Tirannie van Studiesucces. Over de invloed van het dominante onderwijsdiscours ten aanzien van studiesucces op docenten en onderwijsbestuurders.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Douglas, S. | |
dc.contributor.author | Patelski, M.J.L. | |
dc.date.accessioned | 2014-11-17T18:00:52Z | |
dc.date.available | 2014-11-17T18:00:52Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18728 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1272620 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De Tirannie van Studiesucces. Over de invloed van het dominante onderwijsdiscours ten aanzien van studiesucces op docenten en onderwijsbestuurders. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Publiek management |