dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Jas, E.T.F | |
dc.contributor.author | Kamphuis, J. | |
dc.date.accessioned | 2014-10-17T17:01:02Z | |
dc.date.available | 2014-10-17T17:01:02Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18636 | |
dc.description.abstract | De Engelse werkwijze creative collaborative learning wordt onderzocht en geanalyseerd. Door het afnemen van een vragenlijst bij leerlingen wordt beschreven welke aspecten van de werkwijze in de praktijk als positief en negatief worden ervaren. Zo wordt er een oplossing gezocht en een aanbeveling gegeven hoe deze werkwijze in het Nederlands middelbaar muziekonderwijs toegepast kan worden. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1149597 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Creative collaborative learning: Verdient de Guildhall werkwijze een plek in het Nederlands middelbaar muziekonderwijs? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | muziekonderwijs, Guildhall, creative collaboratie learning, ownership | |
dc.subject.courseuu | Muziekwetenschap: educatie en communicatie | |