Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJas, E.T.F
dc.contributor.authorKamphuis, J.
dc.date.accessioned2014-10-17T17:01:02Z
dc.date.available2014-10-17T17:01:02Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18636
dc.description.abstractDe Engelse werkwijze creative collaborative learning wordt onderzocht en geanalyseerd. Door het afnemen van een vragenlijst bij leerlingen wordt beschreven welke aspecten van de werkwijze in de praktijk als positief en negatief worden ervaren. Zo wordt er een oplossing gezocht en een aanbeveling gegeven hoe deze werkwijze in het Nederlands middelbaar muziekonderwijs toegepast kan worden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1149597
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCreative collaborative learning: Verdient de Guildhall werkwijze een plek in het Nederlands middelbaar muziekonderwijs?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmuziekonderwijs, Guildhall, creative collaboratie learning, ownership
dc.subject.courseuuMuziekwetenschap: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record