dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bakker, C. | |
dc.contributor.advisor | Smeets, W. | |
dc.contributor.author | Croese, H.A. | |
dc.date.accessioned | 2014-10-17T17:00:58Z | |
dc.date.available | 2014-10-17T17:00:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18626 | |
dc.description.abstract | Betekenis van de dagopening voor de ontwikkeling van een religieuze identiteit bij VMBO-leerlingen met LWOO op het Oranje Nassau College in Zoetermeer | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 147968 | |
dc.format.extent | 354301 | |
dc.format.extent | 344064 | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De christelijke school, een plek voor bezinning … | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | identiteit; adolescenten;VMBO; | |
dc.subject.courseuu | Religies in hedendaagse samenlevingen | |