De positionering van iconische vrouwfiguren in de historische film: Een vergelijkende analyse tussen Jeanne d’Arc van Luc Besson en Marie Antoinette van Sofia Coppola
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Pflug, H. | |
dc.contributor.author | Akker, M.J. van den | |
dc.date.accessioned | 2012-09-05T17:01:01Z | |
dc.date.available | 2012-09-05 | |
dc.date.available | 2012-09-05T17:01:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18611 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2030080 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De positionering van iconische vrouwfiguren in de historische film: Een vergelijkende analyse tussen Jeanne d’Arc van Luc Besson en Marie Antoinette van Sofia Coppola | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |