Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLelieveldt, Dr. P.
dc.contributor.advisorJoostens, Dr. K.S.
dc.contributor.authorMijjer, S.M.M.
dc.date.accessioned2014-10-07T17:00:25Z
dc.date.available2014-10-07T17:00:25Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18534
dc.description.abstractIn deze scriptie staat de volgende hoofdvraag centraal: welke kunstmarketingbenadering is geschikt om de publieksbelangstelling voor het Vlaams postdramatische toneelaanbod in Nederland te vergroten?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1368718
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCo-creatie door explicatie in de Lage Landen: over de vergroting van publieksbelangstelling voor Vlaams postdramatisch toneel.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record