Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorChiaravalloti, F.
dc.contributor.authorHaak, C.J.
dc.date.accessioned2012-09-05T17:00:47Z
dc.date.available2012-09-05
dc.date.available2012-09-05T17:00:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18422
dc.description.abstractDoor de wereldwijde financiële crisis wordt er flink bezuinigd op de Nederlandse cultuursector. Doordat elke euro verantwoord moet worden, moet er gekeken worden naar alternatieven voor de cultuursector om geld te werven. Vaak wordt sponsoring door de overheid genoemd als een goede oplossing, een goed alternatief voor de subsidies van de overheid. Maar is sponsoring wel een goed alternatief ten tijde van een financiële crisis? Studies wijzen erop dat er nog volop kansen zijn voor sponsoring in het Midden en Klein Bedrijf, maar nu de financiële crisis juist deze bedrijven raakt, lijkt sponsoring niet een volledige oplossing te kunnen bieden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent297984 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleSponsoring in de culturele sector ten tijde van financiële crisis.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSponsoring, kunstbeleid, financiële crisis, private, public
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record