dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tijdens, Teunis | |
dc.contributor.author | Lee, S.P.L. van der | |
dc.date.accessioned | 2014-09-10T17:00:52Z | |
dc.date.available | 2014-09-10T17:00:52Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18251 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie houdt zich bezig met hoe een mobiele gids kan bijdragen aan de leerervaring van museumbezoekers. Hierbij is speciale aandacht voor gidsen die bezoekers op hun eigen mobiele apparatuur (smartphone of tablet) moeten gebruiken; zogenaamde Bring Your Own Device (BYOD-)gidsen. Ook is er speciale aandacht voor een aantal doelgroepen, namelijk 55-plussers, ouders en kinderen, en voor het leren in familieverband (family learning). | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1453424 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Mobiele gidsen als hulpmiddel voor leren in musea; een doelgroepgerichte aanpak | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Musea, leren, technologie, mobiele gidsen, BYOD, doelgroepen, ouders, kinderen, 55-plussers, families, gezinnen, family learning | |
dc.subject.courseuu | Kunstbeleid en -management | |