Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTijdens, Teunis
dc.contributor.authorLee, S.P.L. van der
dc.date.accessioned2014-09-10T17:00:52Z
dc.date.available2014-09-10T17:00:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18251
dc.description.abstractDeze scriptie houdt zich bezig met hoe een mobiele gids kan bijdragen aan de leerervaring van museumbezoekers. Hierbij is speciale aandacht voor gidsen die bezoekers op hun eigen mobiele apparatuur (smartphone of tablet) moeten gebruiken; zogenaamde Bring Your Own Device (BYOD-)gidsen. Ook is er speciale aandacht voor een aantal doelgroepen, namelijk 55-plussers, ouders en kinderen, en voor het leren in familieverband (family learning).
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1453424
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMobiele gidsen als hulpmiddel voor leren in musea; een doelgroepgerichte aanpak
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMusea, leren, technologie, mobiele gidsen, BYOD, doelgroepen, ouders, kinderen, 55-plussers, families, gezinnen, family learning
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record