Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBergh, Huub van den
dc.contributor.authorVliet, A.M. van
dc.date.accessioned2014-09-08T17:01:13Z
dc.date.available2014-09-08T17:01:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18183
dc.description.abstractEen experimenteel onderzoek naar de korte- en langetermijneffecten van observerend leren op de tekstkwaliteit van schrijfproducten van brugklasleerlingen
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1701689
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet effect van read-as-the-reader op tekstkwaliteit
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsobserverend leren, smikkelcasus, langetermijneffect
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record