dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bergh, Huub van den | |
dc.contributor.author | Vliet, A.M. van | |
dc.date.accessioned | 2014-09-08T17:01:13Z | |
dc.date.available | 2014-09-08T17:01:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18183 | |
dc.description.abstract | Een experimenteel onderzoek naar de korte- en langetermijneffecten van observerend leren op de tekstkwaliteit van schrijfproducten van brugklasleerlingen | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1701689 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het effect van read-as-the-reader op tekstkwaliteit | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | observerend leren, smikkelcasus, langetermijneffect | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie | |