dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Knaap, E.W. van der | |
dc.contributor.author | Kraan, L.H. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-04T17:01:15Z | |
dc.date.available | 2014-09-04T17:01:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18031 | |
dc.description.abstract | De literatuurdidactiek in Nederland zou een "braakliggend terrein" zijn. Deze scriptie is een verkenning van de huidige stand van zaken, met name op het gebied van de moderne vreemde talen - Duits in het bijzonder - en schetst in grote lijnen hoe het vakgebied zich historisch ontwikkeld heeft. Ten slotte wordt getracht een antwoord te vinden op de vraag welke rol literatuur binnen het vreemdetalenonderwijs zou kunnen spelen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 481887 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | |
dc.title | Die (fremdsprachliche) Literaturdidaktik in den Niederlanden | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | literatuurdidactiek, mvt, duits, literatuuronderwijs | |
dc.subject.courseuu | Duitse taal en cultuur: educatie en communicatie | |