Meertaligheid in het onderwijs. Een analyserend onderzoek naar de kennis en ervaring van basisschooldocenten met tweetalige kinderen op Utrechtse basisscholen.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Nortier, J.M. | |
dc.contributor.advisor | Pinto, M. | |
dc.contributor.author | Groenewegen, A.M. | |
dc.date.accessioned | 2014-08-27T17:00:57Z | |
dc.date.available | 2014-08-27T17:00:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17865 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2152795 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Meertaligheid in het onderwijs. Een analyserend onderzoek naar de kennis en ervaring van basisschooldocenten met tweetalige kinderen op Utrechtse basisscholen. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tweetaligheid, onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Taal, Mens en Maatschappij |