Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorK. Melief, D. Knežić
dc.contributor.authorJong, F.J. de
dc.date.accessioned2014-07-30T17:00:48Z
dc.date.available2014-07-30T17:00:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17314
dc.description.abstractDit PGO gaat over waardegedreven onderwijs. De essentie en belangrijkste elementen van waardegedreven onderwijs zijn in een concept toegesneden op de school waar het onderzoek is verricht. Onderzocht is hoe medewerkers en leidinggevenden van de school reageren op het voorstel, de waardenset van waaruit het onderwijs gegeven wordt zo te kiezen, dat het expliciet bijdraagt aan een wereld die we beter aan de volgende generatie doorgeven dan hoe we haar hebben aangetroffen. Het doel van het onderzoek is een gesprek op gang te brengen over de visie van de school. In het kader van het onderzoek zijn tien onderzoeksgesprekken en zeven wandelganggesprekken gevoerd. Het onderzoek sluit af met een aantal conclusies, aanbevelingen en overwegingen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1056905
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWaardegedreven onderwijs: Veranderend onderwijs in een veranderende wereld
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsWaardegedreven onderwijs; waardegedreven onderwijs; visie; gesprek; lerende organisatie
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Filosofie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record