Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnezic, D
dc.contributor.authorVerhaegh, M.M.P.
dc.date.accessioned2014-07-30T17:00:47Z
dc.date.available2014-07-30T17:00:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17313
dc.description.abstractKunst en creativiteit in het Middelbaar Beroepsonderwijs. Creatieve mbo-opleidingen als Mediavormgever en met name Artiest (ROCMN) zijn populair. Bij toelating wordt creativiteit 'bijna' als toelatingseis gehanteerd, maar het wat is dat eigenlijk? Als docent in het mbo met een achtergrond van kunstgeschiedenis en theaterwetenschap, ben hierin geïnteresseerd. Met name naar hoeveel aandacht er aan kunst wordt besteed in deze opleidingen, die toch mensen voor de creatieve industrie moeten afleveren. Wat is nu het 'kunstgehalte' van deze creatieve mbo-opleidingen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent342362
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOefening baart kunst
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscreativiteit, creatieve industrie, mbo-opleidingen, artiest, rocmn, entertainment, amusement, mbo, media, podium, concept, idee, kunst
dc.subject.courseuuLeraar VHO Kunstgeschiedenis en CKV


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record