dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bavelaar, H. | |
dc.contributor.author | Langejan, S.E. | |
dc.date.accessioned | 2014-07-25T17:01:06Z | |
dc.date.available | 2014-07-25T17:01:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17168 | |
dc.description.abstract | In deze scriptie is onderzocht hoe de rol van de particuliere mecenas in Nederland in de afgelopen vijf jaar, sinds het uitbreken van de economische crisis, is veranderd. Naast de algemene geschiedenis van de mecenas is er specifiek gekeken naar het veranderde Nederlandse particuliere mecenaat in de afgelopen vijf jaar (2008-2013). Tot slot is er onderzocht welke mogelijkheden er nog zijn in de samenwerking tussen de particuliere mecenas en de Nederlandse kunstwereld. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1647369 | |
dc.format.mimetype | application/zip | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De moderne mecenas
over (on)voorwaardelijke liefde voor de kunst | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | particuliere mecenas, Nederland, moderne kunst | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis | |