dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Smits, H.W. | |
dc.contributor.advisor | Volman, M.J.M. | |
dc.contributor.author | Drenth, L. | |
dc.date.accessioned | 2014-07-16T17:00:27Z | |
dc.date.available | 2014-07-16T17:00:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16938 | |
dc.description.abstract | Doel: Het doel van dit onderzoek was het vaststellen van de inhoudsvaliditeit en de interbeoordelaars-betrouwbaarheid van een aangepaste MLSRI (20-item-versie) bij kinderen met aangeboren of verworven hersenletsel.
Conclusie: De MLSRI-20 heeft een goede inhoudsvaliditeit en de betrouwbaarheid is verbeterd door recente aanpassingen. Aanbevelingen worden gedaan betreffende de training, een grotere onderzoekspopulatie en voor onderzoek naar uitbreiding van het instrument met de items ‘het kind stimuleren zichzelf feedback te geven’ en ‘non-verbale feedback’. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 446953 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Onderzoek naar de validiteit en berouwbaarheid van het Motor Learning Strategy Rating Instrument | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | MLSRI; Motorische leerstrategieën; Validiteit; betrouwbaarheid | |
dc.subject.courseuu | Orthopedagogiek | |