Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSmits, H.W.
dc.contributor.advisorVolman, M.J.M.
dc.contributor.authorDrenth, L.
dc.date.accessioned2014-07-16T17:00:27Z
dc.date.available2014-07-16T17:00:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16938
dc.description.abstractDoel: Het doel van dit onderzoek was het vaststellen van de inhoudsvaliditeit en de interbeoordelaars-betrouwbaarheid van een aangepaste MLSRI (20-item-versie) bij kinderen met aangeboren of verworven hersenletsel. Conclusie: De MLSRI-20 heeft een goede inhoudsvaliditeit en de betrouwbaarheid is verbeterd door recente aanpassingen. Aanbevelingen worden gedaan betreffende de training, een grotere onderzoekspopulatie en voor onderzoek naar uitbreiding van het instrument met de items ‘het kind stimuleren zichzelf feedback te geven’ en ‘non-verbale feedback’.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent446953
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOnderzoek naar de validiteit en berouwbaarheid van het Motor Learning Strategy Rating Instrument
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMLSRI; Motorische leerstrategieën; Validiteit; betrouwbaarheid
dc.subject.courseuuOrthopedagogiek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record