De geschiedenis van het zichtbare
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rossem, P.van | |
dc.contributor.author | Heer, S.R. de | |
dc.date.accessioned | 2014-07-05T17:00:22Z | |
dc.date.available | 2014-07-05T17:00:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16856 | |
dc.description.abstract | In de 'geschiedenis van het zichtbare' wordt een mogelijkheid onderzocht om op een toegankelijke en verantwoorde manier aan het publiek van een museum te communiceren dat een werk is gerestaureerd. Reeds is een ontwikkeling gaande waarin musea en andere instelling opener communiceren over het verleden van hun werken.Ik hoop daar met deze scriptie een bijlage aan te kunnen leveren | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 491540 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De geschiedenis van het zichtbare | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | erfgoed, restauratie, educatietheorie, informatievoorziening, Who's afraid of red, yellow and blue III Barnett Newman, M.B, Marcel Broodthaers, Citta irreale, Mario Merz, Cathedra. | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis |