dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wessels, J.A. | |
dc.contributor.author | Hofkamp, V. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-29T17:01:59Z | |
dc.date.available | 2012-08-29 | |
dc.date.available | 2012-08-29T17:01:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16689 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie omvat een literatuur- en praktijkonderzoek naar de effectiviteit van strafwerk binnen het grotere kaden van ordemaatregelen in de klas, bezien vanuit de gedragspsychologische benadering van de onderwijspedagogie in het voortgezet onderwijs. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1585152 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Strafwerk, zin of onzin? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | strafwerk, pedagogie, opvoeden, klas, orde, ordemaatregelen, gedragspsychologie, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Algemene Economie | |