Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWessels, J.A.
dc.contributor.authorHofkamp, V.
dc.date.accessioned2012-08-29T17:01:59Z
dc.date.available2012-08-29
dc.date.available2012-08-29T17:01:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16689
dc.description.abstractDeze scriptie omvat een literatuur- en praktijkonderzoek naar de effectiviteit van strafwerk binnen het grotere kaden van ordemaatregelen in de klas, bezien vanuit de gedragspsychologische benadering van de onderwijspedagogie in het voortgezet onderwijs.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1585152 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleStrafwerk, zin of onzin?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsstrafwerk, pedagogie, opvoeden, klas, orde, ordemaatregelen, gedragspsychologie, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Algemene Economie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record