Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorde Glas, F.D.G.
dc.contributor.advisorLelieveldt, P.
dc.contributor.authorOosterom, M.M.
dc.date.accessioned2014-05-21T17:00:33Z
dc.date.available2014-05-21T17:00:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16630
dc.description.abstractDeze thesis is het resultaat van een onderzoek naar de verhouding tussen crowdfunding en cultuursponsoring, met als deelthema's de motieven van bedrijven voor het steunen van cultuur en de bruikbaarheid van crowdfunding daarvoor. Het onderzoek is opgebouwd vanuit een wetenschappelijke reflectie op de geefvormen mecenaat, cultuursponsoring en crowdfunding aangevuld met empirisch onderzoek naar bedrijven die cultuur steunen via crowdfunding. Het empirisch gedeelte is toegespitst op bedrijven die geven via crowdfundingplatform voordekunst.nl en het lokale platform tilburgvoorcultuur.nl.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1378844
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCrowdfunding & het betrekken van bedrijven bij cultuur
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsCrowdfunding; cultuursponsoring; mecenaat; crowdfundingplatform; geven; doneren; financiering; kunst; cultuur; bedrijven; geefmotieven; cultuursteun; ; tegenprestatie; samenwerking; relatie; belang; kunstbeleid; cultuurbeleid
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record