Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorRijswijk, M.M. van
dc.contributor.advisorVisser, T.D.
dc.contributor.authorHut, J.
dc.date.accessioned2014-04-16T17:00:53Z
dc.date.available2014-04-16T17:00:53Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16518
dc.description.abstractDocenten in het voortgezet onderwijs kennen naast hun lesgevende taken ook de taak van mentor. Om de ontwikkeling van de leerling en de door de mentor geboden begeleiding inzichtelijk te maken wordt er gebruik gemaakt van het leerlingvolgsysteem. Om de meerwaarde van het leerlingvolgsysteem te ervaren is het van belang hier op passende wijze mee om te gaan, maar zonder richtlijnen of visie wordt het leerlingvolgsysteem naar eigen inzicht gebruikt. Dit onderzoek richt zich op de wijze waarop het leerlingvolgsysteem gebruikt wordt door mentoren op een school voor voortgezet onderwijs. Ook richt dit onderzoek zich op de behoeften die mentoren en schoolleiders hebben met betrekking tot het gebruik van het leerlingvolgsysteem.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent581506
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe inzet van het leerlingvolgsysteem in de praktijk van een school voor voortgezet onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmentorschap; leerlingvolgsysteem; zorgvierkant; begeleiding; voortgezet onderwijs; basisbehoeften; praktijk
dc.subject.courseuuLeraar VHO Godsdienst/Levensbeschouwing


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record