Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPraamsma, J.M.
dc.contributor.advisorBronkhorst, L.H.
dc.contributor.authorKooter, D.J. de
dc.contributor.authorNanninga, S.N.V.
dc.contributor.authorRouwet, M.W.A.
dc.date.accessioned2014-04-16T17:00:53Z
dc.date.available2014-04-16T17:00:53Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16517
dc.description.abstractIedere docent heeft als doel om het optimale rendement uit zijn of haar lessen te halen. Ook weet iedere docent dat meer informatie blijft hangen door leerlingen er iets mee te laten doen, dan de leerlingen schaapachtig naar het vurige verhaal van de docent te laten aanschouwen. De hoogste tijd dus voor deze docenten om een leerklimaat neer te zetten met meer rendement, namelijk: samenwerkend leren. Om deze vorm van leren toegankelijker te maken voor docenten hebben wij een folder ontwikkeld die samenwerkend leren in het zonnetje zet. De mogelijkheden, problemen en de winst van samenwerkend leren worden hierin samengevat.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1262246
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe kracht van samenwerkend leren, voor nu en morgen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssamenwerkend leren; werkvormen; effectief; activerend
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record