Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBronkhorst, L.H.
dc.contributor.advisorPraamsma, J.M.
dc.contributor.authorBosman, J.B.
dc.contributor.authorBoer, L.H. de
dc.contributor.authorVerdonk, E.
dc.date.accessioned2014-04-16T17:00:47Z
dc.date.available2014-04-16T17:00:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16512
dc.description.abstractJe eerste stagedag, nieuwe klassen, veel leerlingen. Je stagebegeleider begint de les, en eindigt met de zin: vandaag hebben we iemand te gast in de klas, stel je maar even voor…. Wat zeg je dan, wat vertel je wel en wat vertel je niet. Dit vraagstuk is de aanleiding van ons PGO. Om hiervoor tips te krijgen hebben we mentoren geënquêteerd. Mentoren van verschillende leeftijden, achtergronden enz. komen in ons PGO aan het woord om jou te helpen de grenzen te ontdekken van wat je wel en wat je niet vertelt voor de klas.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1362532
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleStel je voor. Een onderzoek naar de relatie tussen docentschap en mens-zijn.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsidentiteit; persoonlijkheid; docentschap; het zelf; scripts; ik-posities; openheid
dc.subject.courseuuGodsdienst/levensbeschouwing: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record