dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bronkhorst, L.H. | |
dc.contributor.advisor | Praamsma, J.M. | |
dc.contributor.author | Bosman, J.B. | |
dc.contributor.author | Boer, L.H. de | |
dc.contributor.author | Verdonk, E. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-16T17:00:47Z | |
dc.date.available | 2014-04-16T17:00:47Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16512 | |
dc.description.abstract | Je eerste stagedag, nieuwe klassen, veel leerlingen. Je stagebegeleider begint de les, en eindigt met de zin: vandaag hebben we iemand te gast in de klas, stel je maar even voor…. Wat zeg je dan, wat vertel je wel en wat vertel je niet. Dit vraagstuk is de aanleiding van ons PGO. Om hiervoor tips te krijgen hebben we mentoren geënquêteerd. Mentoren van verschillende leeftijden, achtergronden enz. komen in ons PGO aan het woord om jou te helpen de grenzen te ontdekken van wat je wel en wat je niet vertelt voor de klas. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1362532 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Stel je voor. Een onderzoek naar de relatie tussen docentschap en mens-zijn. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | identiteit; persoonlijkheid; docentschap; het zelf; scripts; ik-posities; openheid | |
dc.subject.courseuu | Godsdienst/levensbeschouwing: educatie en communicatie | |