Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKattenbelt, Chiel
dc.contributor.authorVerloop, E.C.
dc.date.accessioned2014-03-20T18:00:47Z
dc.date.available2014-03-20T18:00:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16394
dc.description.abstractEr wordt een antwoord geformuleerd op wat er onder creativiteit en danseducatie verstaan kan worden. Hierbij wordt er vanuit zowel een cognitief als fysiek perspectief naar deze twee fenomenen gekeken. Vervolgens wordt er een mogelijk antwoord geformuleerd op de wijze waarop danseducatie ingezet kan worden binnen het basisonderwijs om creativiteit te stimuleren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent650400
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCreativiteit en danseducatie: Een literatuur studie naar danseducatie als stimulering van creativiteit in het basisonderwijs.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsdanseducatie; creativiteit; cognitief; fysiek; literatuur studie; basisonderwijs; dans; cultuureducatie; kunsteducatie;
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record