dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kattenbelt, Chiel | |
dc.contributor.author | Verloop, E.C. | |
dc.date.accessioned | 2014-03-20T18:00:47Z | |
dc.date.available | 2014-03-20T18:00:47Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16394 | |
dc.description.abstract | Er wordt een antwoord geformuleerd op wat er onder creativiteit en danseducatie verstaan kan worden. Hierbij wordt er vanuit zowel een cognitief als fysiek perspectief naar deze twee fenomenen gekeken. Vervolgens wordt er een mogelijk antwoord geformuleerd op de wijze waarop danseducatie ingezet kan worden binnen het basisonderwijs om creativiteit te stimuleren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 650400 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Creativiteit en danseducatie: Een literatuur studie naar danseducatie als stimulering van creativiteit in het basisonderwijs. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | danseducatie; creativiteit; cognitief; fysiek; literatuur studie; basisonderwijs; dans; cultuureducatie; kunsteducatie; | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |