Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorK. van Es, R. Leurs
dc.contributor.authorHoogland, C.M.
dc.date.accessioned2014-03-13T18:00:34Z
dc.date.available2014-03-13T18:00:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16347
dc.description.abstractDit paper biedt de resultaten van een discoursanalyse naar de frames in de berichtgeving over televisiezender Talpa op verschillende momenten. Met deze analyse wordt blootgelegd welke rol de media hebben gespeeld in de beeldvorming van het kanaal. De hoofdvraag van deze thesis luidt: Hoe werd Talpa door de media geframed en welke veranderingen zijn er in deze frames te zien tussen de lancering en de uiteindelijke overname door RTL?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent797510
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title‘Want Talpa moet kapot.’ Een discoursanalyse van de frames in de berichtgeving over televisiezender Talpa
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsTalpa, Televisie, Televison, Discours, Discourse
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record