dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Knaap, E. van der | |
dc.contributor.advisor | Bergh, H. van den | |
dc.contributor.author | Vincken, F. | |
dc.date.accessioned | 2014-02-10T18:00:23Z | |
dc.date.available | 2014-02-10T18:00:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16121 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 262598 | |
dc.format.mimetype | application/zip | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Effecten van het leesdossier : Een onderzoek naar het leesdossier als onderdeel van het literatuuronderwijs op het Udens College | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | literatuur, onderwijs, lezen voor de lijst, Witte, leesdossier | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie | |