Talentvolle Tutoring: wat kenmerkt een succesvol tutorprogramma op het VO en hoe kan een middelbare school in Oost-Nederland het beste een eigen tutorprogramma opzetten?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mulder, T.H.M. | |
dc.contributor.advisor | Rentrop-Weij, J.S. | |
dc.contributor.author | Nijssen, E. | |
dc.date.accessioned | 2014-02-05T18:00:32Z | |
dc.date.available | 2014-02-05T18:00:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16099 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1366946 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Talentvolle Tutoring: wat kenmerkt een succesvol tutorprogramma op het VO en hoe kan een middelbare school in Oost-Nederland het beste een eigen tutorprogramma opzetten? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde |