Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBuskens, Vincent
dc.contributor.authorVerwoerd, N.H.
dc.date.accessioned2013-12-21T06:00:40Z
dc.date.available2013-12-21T06:00:40Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15641
dc.description.abstractIn het onderzoek wordt ingegaan op twee verklarende factoren op de mate van loyaliteit van alumni ten opzichte van de opleiding. Gebruik wordt gemaakt van Tinto' s theorie over het studiesucces in relatie met de integratie met de opleiding en medestudenten. Daarnaast wordt de relatie tussen de opleiding en de alumni bekeken als een koper ' verkoper relatie en gekeken hoe enkele aspecten uit marketingonderzoek van toegevoegde waarde zijn om de loyaliteit te verklaren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent751080
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen band voor het leven, of voor heel even?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsAlumni; Integratie; Instituties; Sociaal Kapitaal; Imago; Dienstverlening; Loyaliteit
dc.subject.courseuuVraagstukken van beleid en organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record