Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNell, M.L.
dc.contributor.authorArcken, A.V. van
dc.date.accessioned2013-12-19T06:00:26Z
dc.date.available2013-12-19T06:00:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15583
dc.description.abstractIn dit eindwerkstuk wordt het begrip van de startbrief van het Zwitserleven Exclusief Pensioen (ZEP) getest. Er wordt onderzocht in hoeverre de leesvaardigheid van de pensioendeelnemer invloed heeft op het begrip van de startbrief. Pensioendeelnemers hebben een verschillend niveau van leesvaardigheid maar zij ontvangen wel allemaal dezelfde startbrief die zij allemaal moeten kunnen begrijpen. Het doel is om na te gaan welke begripsproblemen er zijn en hoe deze kunnen worden voorkomen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent706197
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePensioen: eerst begrijpen, dan genieten Onderzoek naar de invloed van leesvaardigheid op het begrip van de startbrief
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLeesvaardigheid, tekstbegrip, startbrief, pensioencommunicatie
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record