Een onderzoek naar de samenhang tussen werkbeleving, self-efficacy en de motivatie van leerkrachten in het basisonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Pennings, H.J.M. | |
dc.contributor.author | Metelen, M.R. van | |
dc.date.accessioned | 2013-12-10T06:01:09Z | |
dc.date.available | 2013-12-10T06:01:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15534 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 126528 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een onderzoek naar de samenhang tussen werkbeleving, self-efficacy en de motivatie van leerkrachten in het basisonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Werkbeleving; self-efficacy; motivatie; basisonderwijs | |
dc.subject.courseuu | Onderwijskundig ontwerp en advisering |