dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kramer, Sander | |
dc.contributor.author | Kelder, E.J.H. | |
dc.date.accessioned | 2013-12-10T06:00:44Z | |
dc.date.available | 2013-12-10T06:00:44Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15506 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie is het resultaat van een kwalitatief onderzoek naar de omgang van docenten met ICT en de bijhorende competenties. Hierbij is de volgende onderzoeksvraag getracht te beantwoorden:
Welke betekenis geven docenten aan de competenties in het digitaal onderwijs en hoe maken zij zich die competenties eigen? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 610255 | |
dc.format.mimetype | application/zip | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Digitaal onderwijs en de docent: tussen boek en laptop | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Verandering, Organisatie, Digitaal onderwijs, ICT, Competenties, Betekenisgeving, Identiteit, Digitalisering, Digitale school, Leren | |
dc.subject.courseuu | Organisaties, verandering en management | |