Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKramer, Sander
dc.contributor.authorKelder, E.J.H.
dc.date.accessioned2013-12-10T06:00:44Z
dc.date.available2013-12-10T06:00:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15506
dc.description.abstractDeze scriptie is het resultaat van een kwalitatief onderzoek naar de omgang van docenten met ICT en de bijhorende competenties. Hierbij is de volgende onderzoeksvraag getracht te beantwoorden: Welke betekenis geven docenten aan de competenties in het digitaal onderwijs en hoe maken zij zich die competenties eigen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent610255
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleDigitaal onderwijs en de docent: tussen boek en laptop
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsVerandering, Organisatie, Digitaal onderwijs, ICT, Competenties, Betekenisgeving, Identiteit, Digitalisering, Digitale school, Leren
dc.subject.courseuuOrganisaties, verandering en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record