Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVeenendaal, van, Drs. I.Y.E.
dc.contributor.authorNita, A.
dc.date.accessioned2013-12-10T06:00:33Z
dc.date.available2013-12-10T06:00:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15487
dc.description.abstractDit is een kwalitatief onderzoek naar de boodschap en overtuigingskracht van de flyer ' Ugly Food' . Door middel van documentonderzoek naar de overheidsinspanningen rondom voedselverspilling, literatuuronderzoek, een semiotische analyse van de flyer en het houden van interviews met Studio Baan en een twintigtal consumenten is in dit onderzoek antwoord geformuleerd op de vraag: ' Welke invloed heeft de flyer ' Ugly Food' van Studio Baan op de perceptie en attitude van mannelijke en vrouwelijke consumenten ten aanzien van duurzame consumptie en het kopen van afwijkend gevormd groente en fruit om voedselverspilling te verminderen?' .
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1355850
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleFood for thought. Een kwalitatief onderzoek naar de boodschap en overtuigingskracht van de flyer ' Ugly Food' .
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscommunicatie, semiotiek, overtuiging, attitude, betekenisgeving, voedselverspilling, duurzaamheid, communicatiemiddel, boodschap, overtuigingskracht
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record