Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLoos, E.F.
dc.contributor.authorBoer, L.P. de
dc.date.accessioned2013-12-07T05:00:58Z
dc.date.available2013-12-07T05:00:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15423
dc.description.abstractDeze scriptie behandelt een kwalitatief exploratief onderzoek naar het effect van gastvrijheid op dienstverlening. In het eerste deel is een literatuur-review uitgevoerd. Beschreven is hoe de beleveniseconomie ontstaan is, hoe de maatschappelijke trend van individualisering aan deze ontwikkeling heeft bijgedragen en hoe de beleveniseconomie zich verhoudt tot het publiek management. Bovendien wordt aangetoond dat gastvrijheid een cruciale rol speelt binnen de beleveniseconomie. In het tweede deel is een empirisch onderzoek uitgevoerd. De centrale vraag luidt: In hoeverre is het mogelijk door middel van het inzetten van gastvrijheid van een dienst een beleving te maken? Dit is onderzocht in drie Stadswinkels van de gemeente Rotterdam.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent106949950
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleVan dienstverlening naar beleving De toegevoegde waarde van ' echt' contact bij de Stadswinkel van de gemeente Rotterdam
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBeleveniseconomie; beleving; gastvrijheid; dienstverlening; dienst
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record