Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBolt, G.
dc.contributor.authorBot, K.
dc.date.accessioned2013-10-24T17:01:23Z
dc.date.available2013-10-24
dc.date.available2013-10-24T17:01:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15197
dc.description.abstractWoningcorporaties houden zich, naast het verhuren van sociale huurwoningen, tegenwoordig ook bezig met het verkopen van (corporatie)woningen. Naast het vergroten van de liquide middelen van corporaties, heeft het verkopen van corporatiewoningen nog een belangrijk doel: het bedienen van de lagere middeninkomens, die te veel verdienen voor een sociale huurwoning, maar te weinig voor een (reguliere) koopwoning. Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen wat de motieven zijn van niet-zittende huurders om een woning van de woningcorporatie Portaal te kopen, en wat de motieven zijn om juist niet over te gaan tot het kopen van een woning van Portaal.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent779383 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe verkoop van corporatiewoningen: Onderzoek naar de motieven voor het wel of niet kopen van een woning van woningcorporatie Portaal
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskoopwoningen, koopmotieven, woningcorporatie, Portaal
dc.subject.courseuuStadsgeografie (Urban Geography)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record