Kenmerken van (goede) methodes Duits voor de bovenbouw binnen Nederlands schoolonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Westermann, A. | |
dc.contributor.author | Hanc, L.E. | |
dc.date.accessioned | 2013-10-15T17:00:56Z | |
dc.date.available | 2013-10-15 | |
dc.date.available | 2013-10-15T17:00:56Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15140 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 390290 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Kenmerken van (goede) methodes Duits voor de bovenbouw binnen Nederlands schoolonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Duitse taal en cultuur: educatie en communicatie |