Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLelieveldt, P.
dc.contributor.authorJonge, N.J.R. de
dc.date.accessioned2013-10-02T17:01:00Z
dc.date.available2013-10-02
dc.date.available2013-10-02T17:01:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15065
dc.description.abstractDeze thesis onderzoekt de kwalitatieve doelen van de kunstmanifestatie Call of the Mall, wat de evaluatiemethodes kwalitatieve vraaggesprekken en observatieonderzoek behelzen en doet aanbevelingen in hoe de organisatie deze methodes kan toepassen in hun evaluatieonderzoek. Het tweede deel van de thesis verbindt de manifestatie met het discours van het nieuwe museum. Aan de hand van vier elementen wordt gekeken wat mogelijke kritiek is op deze veranderingen, en wat de manifestatie aan het denken over het nieuwe museum kan toe voegen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1234123 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKunstmanifestatie Call of the Mall, een verkenning van artistieke ambities en kwalitatieve evaluatiemethodes
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbeleid, kunstmanifestatie, evaluatie, nieuwe museum, threefold balanced scorecard, observatieonderzoek, kwalitatieve vraaggesprekken, Call of the Mall, de toekomst van het museum
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record