Invloeden van de docent op de motivatie van leerlingen om hun huiswerk te maken
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rentrop-Weij, J.S. | |
dc.contributor.author | Vlaszaty, I. | |
dc.date.accessioned | 2013-09-26T17:01:58Z | |
dc.date.available | 2013-09-26 | |
dc.date.available | 2013-09-26T17:01:58Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15028 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 820234 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Invloeden van de docent op de motivatie van leerlingen om hun huiswerk te maken | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | huiswerk, motivatie, docent, invloed, leerlingperspectief, self-regulated learner, consequenties, straf, beloning, leerprestaties | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie |