dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vries, R. de | |
dc.contributor.author | Velden, S. van der | |
dc.date.accessioned | 2013-09-10T17:01:26Z | |
dc.date.available | 2013-09-10 | |
dc.date.available | 2013-09-10T17:01:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14725 | |
dc.description.abstract | De lezer van een tekst wordt op verschillende manieren beïnvloed. Deze scriptie houdt zich bezig met de vraag welke elementen mogelijk invloed hebben op de verwachting van de impliciete lezer in het Ierse verhaal Fled Bricrenn. Met behulp van de receptietheorie en receptiesturende elementen wordt een antwoord gezocht op de hoofdvraag. Aan bod komen de structuur van het verhaal, de belangrijkste karakters en de motieven. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 130623 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Publieksverwachting in Fled Bricrenn. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Fled Bricrenn, publieksverwachting, receptietheorie, impliciete lezer, receptiesturende elementen | |
dc.subject.courseuu | Keltische talen en cultuur | |