Leerlingbegeleiding: Komen tot een diploma of persoonlijkheidsontwikkeling?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Meijer, dr. Paulien | |
dc.contributor.author | Lege, M.M.J. de | |
dc.date.accessioned | 2012-08-22T17:01:18Z | |
dc.date.available | 2012-08-22 | |
dc.date.available | 2012-08-22T17:01:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14689 | |
dc.description.abstract | Dit is een onderzoek naar leerlingbegeleiding aan het Farel College. Hoe komt wat de literatuur zegt overeen met de schoolgids en het beleid van de zorgcoordinator? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 486686 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leerlingbegeleiding: Komen tot een diploma of persoonlijkheidsontwikkeling? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting |