Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorde Graaff, R.
dc.contributor.authorSchmidt, J.
dc.date.accessioned2012-08-22T17:01:16Z
dc.date.available2012-08-22
dc.date.available2012-08-22T17:01:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14678
dc.description.abstractTegenwoordig is iedereen bezig met internet, social media en dergelijke, ook onze leerlingen. Maar gebruiken docenten Duits in het voortgezet onderwijs de kansen die de digitale wereld biedt? Zijn zij zich bewust van het aanbod aan digitale leermiddelen en de meerwaarde ervan? Met ons onderzoek hebben we achtergehaald, van welke digitale leermiddelen docenten Duits gebruik maken, welke doelen zij eraan verbinden en hoe tevreden zij met het gebruik zijn. In het kader van digitalisering bestaat het idee van een digital divide m.b.t. bijvoorbeeld leeftijd. Of de digitaal divide bij docenten Duits in het VO een rol speelt, wordt tijdens de presentatie aan het licht gebracht.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent693364 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDuits Digitaal – In hoeverre maken docenten Duits in het VO gebruik van digitale leermiddelen?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsDuits, digitaal, digitale leermiddelen, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Duits


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record