dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | de Graaff, R. | |
dc.contributor.author | Schmidt, J. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-22T17:01:16Z | |
dc.date.available | 2012-08-22 | |
dc.date.available | 2012-08-22T17:01:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14678 | |
dc.description.abstract | Tegenwoordig is iedereen bezig met internet, social media en dergelijke, ook onze leerlingen. Maar gebruiken docenten Duits in het voortgezet onderwijs de kansen die de digitale wereld biedt? Zijn zij zich bewust van het aanbod aan digitale leermiddelen en de meerwaarde ervan? Met ons onderzoek hebben we achtergehaald, van welke digitale leermiddelen docenten Duits gebruik maken, welke doelen zij eraan verbinden en hoe tevreden zij met het gebruik zijn. In het kader van digitalisering bestaat het idee van een digital divide m.b.t. bijvoorbeeld leeftijd. Of de digitaal divide bij docenten Duits in het VO een rol speelt, wordt tijdens de presentatie aan het licht gebracht. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 693364 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Duits Digitaal – In hoeverre maken docenten Duits in het VO gebruik van digitale leermiddelen? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Duits, digitaal, digitale leermiddelen, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Duits | |