Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnežić, Dr. Dubravka
dc.contributor.authorZwart, W.A.S.
dc.date.accessioned2013-09-05T17:02:52Z
dc.date.available2013-09-05
dc.date.available2013-09-05T17:02:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14569
dc.description.abstractElke docent godsdienst/levensbeschouwing heeft over het levensbeschouwelijk gesprek gehoord. En veel docenten gebruiken het in de klas. Zoals uit dit onderzoek zal blijken, wordt het veel en vaak gebruikt als lesmethode. Er is echter nauwelijks onderzoek naar gedaan. Dit praktijkgericht onderzoek kijkt naar het levensbeschouwelijk gesprek met een focus op de doelen ervan en naar hoe die doelen in de praktijk verwezenlijkt worden. Het onderzoek heeft een beschrijvende functie. De onderzoeksvraag is: Welke doelen hebben docenten godsdienst/levensbeschouwing met het levensbeschouwelijk gesprek en hoe geven ze die vorm in hun lessen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent169979 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet Levensbeschouwelijk Gesprek: Welke doelen hebben docenten godsdienst/levensbeschouwing met het levensbeschouwelijk gesprek en hoe geven ze die vorm in hun lessen?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLevensbeschouwelijk gesprek
dc.subject.keywordsDialoog
dc.subject.keywordsSocratische Dialoog
dc.subject.keywordsDiscussie
dc.subject.keywordsLevensbeschouwing
dc.subject.keywordsGodsdienst
dc.subject.keywordsLesvormen
dc.subject.keywordsDiscussievormen
dc.subject.keywordsGespreksvormen
dc.subject.keywordsGesprek
dc.subject.keywordsKlassikaal Gesprek
dc.subject.courseuuLeraar VHO Godsdienst/Levensbeschouwing


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record