dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Knežić, Dr. Dubravka | |
dc.contributor.author | Zwart, W.A.S. | |
dc.date.accessioned | 2013-09-05T17:02:52Z | |
dc.date.available | 2013-09-05 | |
dc.date.available | 2013-09-05T17:02:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14569 | |
dc.description.abstract | Elke docent godsdienst/levensbeschouwing heeft over het levensbeschouwelijk gesprek gehoord. En veel docenten gebruiken het in de klas. Zoals uit dit onderzoek zal blijken, wordt het veel en vaak gebruikt als lesmethode. Er is echter nauwelijks onderzoek naar gedaan. Dit praktijkgericht onderzoek kijkt naar het levensbeschouwelijk gesprek met een focus op de doelen ervan en naar hoe die doelen in de praktijk verwezenlijkt worden. Het onderzoek heeft een beschrijvende functie. De onderzoeksvraag is: Welke doelen hebben docenten godsdienst/levensbeschouwing met het levensbeschouwelijk gesprek en hoe geven ze die vorm in hun lessen? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 169979 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het Levensbeschouwelijk Gesprek: Welke doelen hebben docenten godsdienst/levensbeschouwing met het levensbeschouwelijk gesprek en hoe geven ze die vorm in hun lessen? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Levensbeschouwelijk gesprek | |
dc.subject.keywords | Dialoog | |
dc.subject.keywords | Socratische Dialoog | |
dc.subject.keywords | Discussie | |
dc.subject.keywords | Levensbeschouwing | |
dc.subject.keywords | Godsdienst | |
dc.subject.keywords | Lesvormen | |
dc.subject.keywords | Discussievormen | |
dc.subject.keywords | Gespreksvormen | |
dc.subject.keywords | Gesprek | |
dc.subject.keywords | Klassikaal Gesprek | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Godsdienst/Levensbeschouwing | |