Werkvormen in het middelbaar onderwijs. Welke werkvormen zorgen voor een betere motivatie bij leerlingen?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, B. | |
dc.contributor.author | Metsemakers, S.R. | |
dc.contributor.author | Reijngoudt, W.M. | |
dc.date.accessioned | 2013-09-05T17:02:46Z | |
dc.date.available | 2013-09-05 | |
dc.date.available | 2013-09-05T17:02:46Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14563 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 447090 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Werkvormen in het middelbaar onderwijs. Welke werkvormen zorgen voor een betere motivatie bij leerlingen? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | werkvormen, onderwijs, leerlingen, motivatie | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie |