dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | de Heer, Ari | |
dc.contributor.author | Brockbernd, H.J. | |
dc.date.accessioned | 2013-09-05T17:02:45Z | |
dc.date.available | 2013-09-05 | |
dc.date.available | 2013-09-05T17:02:45Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14562 | |
dc.description.abstract | Een kwalitatief onderzoek naar de ontwikkeling van het concept van eigentijds onderwijs op drie vernieuwingsscholen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1176710 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Eigentijds onderwijs in ontwikkeling; droom, daad en praktische oplossingen. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Eigentijds onderwijs, vernieuwingsscholen | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde | |